جلسه کارگروه پرونده الکترونیک سلامت توسط معاونت بهداشتی دانشگاه برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اسنان سمنان، جلسه کارگروه پرونده الکترونیک سلامت با حضور دکتر کامران قدس ریاست دانشگاه، دکتر سید سعید کسائیان معاون بهداشتی، دکتر محمد هاشمیان معاون درمان دانشگاه و سایر اعضای کارگروه امروز چهارشنبه ۵ بهمن ماه سال جاری، در سالن امام جواد (ع) دانشگاه برگزار گردید.
در ابتدای جلسه دکتر فرشید فریور مدیر گروه توسعه مدیریت شبکه معاونت بهداشتی، گزارشی از روند اجرای نظام ارجاع الکترونیک قبل از شروع همه گیری کرونا و وضعیت فعلی این برنامه در دانشگاه ارائه کرد.
در ادامه دکتر قدس بر برگزاری منظم این جلسات و اطلاع رسانی برنامه به مردم و همچنین طرح موضوع در استانداری تاکید نمود و از روسای شبکه ها و بیمارستانها خواستند اجرای این برنامه را با جدیت و صرف وقت بیشتری دنبال نمایند. درضمن مقرر شد با پیگیری حوزه مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه، تکلیف سامانه سطح دو برای نسخه نویسی و ثبت بازخورد ارجاعات هرچه زودتر مشخص گردد و امکان نوبت دهی های الکترونیک در پذیرش 24 برای بیماران ارجاعی از سطح یک مجددا فعال شود تا انگیزه مردم برای مراجعه به پزشک از مسیر نظام ارجاع افزایش یابد.
لینک کوتاه خبر :